Skäll på mig och en liten spark till er! H...

Skäll på mig och en liten spark till er! Har kommit på att sen jag fick mobilbloggen att funka så har jag fastnat ännu mer med telefonen. Sitter vid datorn och pluggar endast. Så skäll på mig för att jag är sämst på att kommentera er andras bloggar. Och till er andra, skriv mer i era så jag kan kommentera ;-) nej jag förstår er, jag hinner ju inte heller skriva. Idag är det bara en vanlig tråkig tisdag. Inga planer. Jonas börjar sin jour idag. Men ska jobba idag fram till torsdag kan man säga. När han börjar på fredag så åker han bara och lämnar bilen och byter med någon eftersom de flesta ska på kryssning. :) Ja ja, detta duger inte!


Kommentarer
Postat av: daniela

jag uppdaterar flera gånger om dagen, vart är mina kommentarer? ;)

2011-02-22 @ 20:47:00
URL: http://havannasmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0