Tycker det är så kul!

Måste säga att jag tycker det är så roligt med en sak. Människor som man inte haft kontakt med eller träffat på ååår och dagar, har jag nu börjat prata väldigt mycket med igen :) Känns otroligt roligt! Först är det min gamla bästis Mimmie, nu Nicole. Vi har inte haft kontakt på bra många år, men nu pratar/skriver vi väääldigt ofta! Har jag sagt att hon oxå ska bli mamma? Va roooligt va? ÅÅÅÅÅH känns så spännande!
Sen är det faktiskt en kusin till mig, visserligen några år äldre, men har ändå fått kontakt igen. Kan det vara för att man själv har barn nu? Att man på nått vis har massor gemensamt helt plötsligt? För hur man än vrider och vänder på saker, så har vi ändå gått egenom samma fas i livet. :)
Det viktiga är väl inte varför, utan ATT man har kontakt igen. :)

Känns bra!

Just nu njuter jag fullt ut av min ensamhet. Jonas är ju på kryssning med jobbet och Vincent sover. Sitter här vid nya datorn, som jag annars inte hinner använda, och bara njuter av tystnaden och mig själv. Hittade alé (öl) i kylen så tog mig en jäkel :) GOTT!

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Ska faktiskt ta mig ett skumbad o bara mysa in mig i mörkret sen :) Tända nått härligt doftande ljus och bara vara :)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Awwe sötho där ;D Känns jättebra att prata massor igen ska'ru veta :D <3

2011-02-25 @ 21:31:22
URL: http://nokzinc.blogspot.com/
Postat av: daniela

man ska ta vara på ensamtiden ;) Lika bra att göra nåt bra utav det, din kväll lät jätte mysig :D

2011-02-26 @ 07:38:14
URL: http://havannasmamma.bloggplatsen.se
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Jag har fått för mig att det kanske är Lowas framtand (den ena har kommit fram men den andra lyser igenom tandköttet) som är på G och det är nog därför hon bajsar så mycket. har tagit bort fullkorn och hon bajsar lika mycket ändå. Har smörjt med Inotiol salva som alltid funkat vid röd rumpa, men inte den här gången, den här gången är det extra rött och nästan hål.

Fick tips av min syster att ha på potatismjöl! Lät skitkonstigt tyckte jag men värt ett försök. och det funkar! rumpan är MYCKET finare och det är på bättringsväg. Smörjde på med inotiol igår eftermiddag igen, tänkte att det kanske funkar den här gången då, men inte! blev sämre igen. så inatt sov hon med massa potatismjöl på rumpan och det såg jättefint ut imorse. Hon tyckte det är skönt när man har på också (svalkar tror jag).. salvan gillas INTE att ha på, det gör ju ont. Så prova på vincents rumpa. Vet dock inte hur det är att ha på mjöl om det är hål och blöder?



Lowas matschema ser ut såhär.

Morgon - gröt, macka, vatten, d-droppar.

Eventuellt ett mellanmål innan lunch (om hon ätit dålig fukost, tex frukt, pure el välling)

Lunch - mat och sen frukt till efterrätt, vatten.

Mellanmål - Gröt, ev frukt, vatten.

Middag - mat, vatten

Läggdags - Välling



OM hon vaknar på natten nån gång har hon fått välling men det händer inte alltid.

Kramar

2011-02-26 @ 10:17:36
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0