3 år med hjärtat mitt!

Tänk att det redan har gått 3 år sedan det blev vi. Känns som igår allt hände... Minns allt i minsta detalj fortfarande, även fast vi var ganska fulla haha. :) Minns hur vi höll på och åka till varandra hela första veckan, och de va inte lite heller. Haha. Beslutade oss för att flytta ihop ganska snabbt, och då kan det ju gå hur som hellst verkligen. Men här är vi idag, 3 år senare, med en underbar son och lägenhet tillsammans. :) Helt fantastiskt!

Morgonen började utan Jonas. Han drog hemifrån runt 22.30 igår för att jobba hela natten. Så runt 9 tiden imorse kom han hem, MED BLOMMOR till mig :) Han hade köpt 3 stora, långa, blodröda rosor på vägen hem. Vart kan man ju undra den tiden på morgonen. Blev förstås super glad för dessa. Har hänt 1 gång tidigare bara. Han är ingen sån som gillar att köpa blommor, dom dör ju bara resonerar han. :)
Dessutom fick jag mitt halsband och örhängen från Snö Of Sweden i måndags med. :) Hans julklapp som jag tillslut fick :) TACK!

Idag händer det inget speciellt alls. Han sover och lär sova i många timmar till. Trött så klart efter att ha gått och skottat snö i växlarna hela natten. :S HUA va jobbigt! Måste dock till affären sen och handla lite, men går nog själv.
Nehe, nu ska jag leka lite med Vincent innan han får sova middag. På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis på 3årsdagen! :)

Kan du inte skriva ett inlägg om hur ni träffades, vore roligt att läsa :)

2011-01-05 @ 15:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0