Är helt slut!

Veckan som var försvann lika snabbt som den kom tror jag. Jag ska berätta mer om den i ett annat inlägg när jag har lite mer tid över till att skriva och visa er bilder från kalaset :)

I veckan var vi och handlade till kalaset, allt som behövdes till bakandet och pyntet :) Har bakat som en galning och hållit på här hemma från morgon till kväll.
I torsdags var jag till Hägerstens Ungdomsgård för lite fältstudier och det va verkligen intressant. Kan absolut tänka mig jobba som timmis där ute senare :) Vill dock ha körkort först, men det ska jag väl se till att kunna fixa :)
Bakade tårtbottnarna i torsdags med, och handlade. Haha. I fredags skulle resten ordnas. Cupcakes (som vart en totall flopp först) och lägga emellan på tårtorna och dekoreta. Städa, hänga tvätten, fixa massa. Ah ni fattar. Tog mig dock en lite för lång vila med Vincent på dagen och sen efter det åkte jag och klippte mig, så miste några timmar av mitt slöande. Ja ja. Bara köra igång när vi kom hem igen :)

I onsdags var vi på BVC. Vincent vägde nu 9750 g och var 76,5 lång. Han har bara växt 1 cm sen 10 månaders kontrollen och gått upp ca 300 g. Men det är vanligt vid den kollen sa hon :) Vaccineringen blev så klart jobbig för han. Men ingen feber eller rodnad på benet, såååå skönt :)
Passade på att göra lite ärenden när vi ändå var inne på söder. Bland annat så fixade min söta vän (som jobbar på konditori) så jag fick köpa färdig kavlad blå marsipan till tårtorna :) SÅ SNÄLLT! Var med kort varsel så chansen va egentligen inte så stor att det gick att ordna, men Linda hon kan hon :) Tack!!!!

Ja ja, huset fult igår, men det tar vi i bilder en annan dag som sagt. Men idag är vi trötta, VÄLDIGT trötta.

På onsdag ska min mamma på lite otäckheter och kommer inte kunna göra så mycket efter det. Så funderar på att sätta mig på tåget till Flen på torsdag kväll för att hjälpa till lite. Dock skulle jag behövs fått mina csn pengar, men eftersom skolan är dum i huvet och aldrig rapporterar mina betyg så står min ansökan still. IDIOT SKOLA!!!! Men men, får se om jag kan åka ändå. Dock villle jag passa på att åka till Katrineholm också och firat min lillasyster på 6 års dagen, men har inte råd utan csn. Vilken knipa. Inte alls kul. Men men... Får se som sagt hur jag gör.

Men en uppdatering i veckan får ni om kalaset, låter det bra? :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Synd vi missa kalaset, M spydde natten till fredagen o natten till söndagen var det min tur så denna helg har varit hemsk. Vore kul om ni kom, det med pengar ordnar sig, du har väl en rik karl,hihi..

2011-01-31 @ 06:59:48
Postat av: Linda

Jaa jag va så snäll :P

Klarade de sig bra i kylen? :)

2011-01-31 @ 15:41:25
URL: http://laai.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Du verkar ha haft fullt upp med att fixa allt inför kalaset :) Vill jättegärna se bilder sen. Tänkte också göra Cupcakes till Lowas kalas, de blir ju så fina när man ser bilder, har dock aldrig testat så det kanske går åt pipan för mig med (för du skrev att dina inte blev något bra?). Hoppas allt är bra med er och att du får vila nu efter allt fix och don ;)

Kramar Anna

2011-02-01 @ 11:25:53
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0