borde egentligen sova...

Men tänkte bjuda på lite bilder från julen här hos oss och sen en bild på Vincent från nyår :)


Vincent och söta kusinen Alice (med i bild:Farbror (Alice Pappa) Patrik)

Kaffe när gästerna kommit :)

Andra kusinen till vincent, sötnosen Alvin :)

Folk som fikar, i soffan: Jag, Patrik, Irene, Vincent o Fia. På golvet: Mammas huvud och pappa.

Alice gillade Vincents bok och fotöljen som både kunde snurra och gunga :)

Vincents Farfar hittade hans matta att leka med :)

Här kommer Morfar eheeem Tomten menar jag :)

Alice ville såklart berätta vad hon hette och hälsa på Tomten

Vincent visste inte riktigt vad han skulle tycka om den konstiga gubben som kom!

Undrar om det va Tomten som sagt nått roligt!

Tomten hade VÄLDIGT mycket klappar att dela ut, men vi skonade honom och lät honom slippa de som inte va i säcken!

Några klappar har kommit ur säcken i alla fall!

Vincent tyckte det va lite otäckt att komma till Tomten först, men sen blev de bättre :)

Det va dom bilderna från julafton jag hade att bjuda på! Hoppas ni tycke dom va trevliga :)


Vår stiliga lilla charmknutte på Nyårsafton. Trots att han är sjuk och hängig så ska han alltid spexa inför kameran!

Wooohooo, det är NYÅRSAFTON! JAAA! ;)

Bus med gudfar :)

Första Januari bus bjöd Vincent på :) Och så klart en rolig grimas :)


Det va dom bilderna jag hade för denna gång!

Nu borde jag egentligen sovit för länge sedan. Men Jonas fick planerat jobb i natt igen så blev kaffe här hemma ganska sent, plus att Vincent va vaken till runt 22.30 ikväll igen. Så jag har inte blivit riktigt trött än. Väntar dessutom på att få ta lite alvedon med så jag kan sova bättre i natt. Var ju hos läkaren idag, men han kunde inte se något galet, varken i ögon, näsa eller hals. Han trodde bara jag råkat ut för en jävla dålig och häftig förkylning.
Fick i alla fall Nasonex (nässpray med kortison) och Rinexin utskrivet. Allt för att minska svullnaderna i öron. näsa och hals. MÅSTE dock ta alvedon med jämna mellanrum annars går huvudet sönder av minsta rörelse. Och det vill jag ju så klart INTE! Måste ju ha lite kraft över åt Vincent med.
Han blir bättre och bättre för varje dag som går i alla fall, vilket är otroligt skönt. Han är som alla andra killar när dom är förkylda tror jag. Gnäller nått extremt mycket, för lite snor liksom hahaha. Nej då, nu va jag elak! Haha.

Ja ja, de här duger inte. Får nog släcka ner och placera kroppen under täcket! Värma min gelékudde så nacken inte värker så värst, vamt o gott med :)

God natt!
Och DU, lämna gärna en kommentar när du ändå tagit dig ända hit ner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0