Helgen bara sprang förbi!

Måndag igen och man kan ju undra vart denna helg tog vägen. Jonas har varit hemma med öroninflamation sedan i tisdags, så veckan har varit riktigt seg. Men så fort helgen kom så försvann den lika snabbt. I fredags var vi bara hemma och myste. I lördags tog jag tag i att tvätta Crescent vagnen. Men eftesom tyget inte går in i maskin pga plattorna i de, så fick jag skrubba den för hand. När jag var klar med detta föreslog Jonas att vi skulle åka till hans jobbarkompis Patrik och hans tjej Kate. De skulle nämligen köpt vagnen av oss först. Men några små skavanker på den så de fick den ist. Men men, tyget var dyngsurt så fick trampa ur det mesta vattnet och sedan montera ihop allt igen.
Så vi åkte ut till Järna och vart kvar hela eftermiddagen. Åkte hem en sväng och mata Vincent, packa hans väska osv, sen rulla vi vidare mot Söder. Där var det kalas för Jenny som fyllt 24, så vi blev bjudna på god mat och tårta :) Super mysig kväll. Dock ville Vincent inte alls sova, så fick åka hem runt 22 tiden redan.

Igår skulle vi egentligen åkt till svärmor. Men har försökt ringa dom sedan 19 tiden i fredags utan svar. Men igår morse svara dom. Då hade Perre blivit förkyld av vaccin, så fick hoppa över det. Tog oss istället en kort tripp till IKEA för att köpa lådstopp och passade på att äta lunch där. Hade bestämt innan att vi skulle åka till svärfar och Irene efter. Så det gjorde vi. Blev bjudna på mat och fika även där :D

Väl hemma stundade första avsnittet på Solsidan, vad vi har längtat! Efter det blev det sängen nästan direkt. Var så himla trött efter allt farande i helgen.

Och nu är vi här. Måndag och ny vecka. Plugga står på schemat, vilket det kommer göra hela tiden fram till 29 maj. Otroligt mycket att göra den här terminen, så kommer knappt ha nån fritid. :S Men får se det positiva, jag är helt klar efter denna del, behöver inte göra den 3e då det bara är en fördjupningsdel. SKÖNT!

Ja ja, blev massa babbel märker jag.
Och måste säga att det är fördjävla otacksamt att blogga för er. Det är MASSA som läser, men INGEN ger sig till känna. Har seriösa funderingar på att sluta blogga.

Kommentarer
Postat av: Sofiia

Jag läser :P HAHA! Men det vet du ju! Och du kommenterar ju inte hos mig heller! :D Dessutom är det för jäkla pisstråkigt att kommentera via mobilen, vilket jag oftast är inne genom :D

2011-01-17 @ 12:22:13
URL: http://fiian.blogg.se/
Postat av: Nicole

Nä fasiken, du kan inte sluta blogga då fattas de ju läsning för mig, lite medlidande får du allt ha med mig som bara ligger hemma i soffan hela dagarna :P vet dock att jag är skitdålig på att kommentera så får skärpa till mig där :P

2011-01-17 @ 13:39:06
URL: http://nokzinc.blogspot.com/
Postat av: sofiia

Ja, det är ju det som är poängen och det tänkvärda i det hela, om man dumpar en vän som säger såna saker, varför säger man då sånt till sig själv?

2011-01-17 @ 13:54:02
URL: http://fiian.blogg.se/
Postat av: ÄLIN

Nääej jag läser ju din blogg när jag inte har något att göra på jobbet! Hur skulle det se ut, om jag plötsligt inte hade NÅNTING att göra!?

2011-01-17 @ 16:04:23
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Åh tack vad glad jag blir :) Ska försöka bli bättre på att lägga ut bilder på hemmet, men det är inte riktigt klart än, så det blir bara några bilder då o då.. :)

Jag tycker absolut inte du ska sluta blogga, men förstår dig för känner likadant ibland.

Puss kram

2011-01-17 @ 22:01:10
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0