Kunde ana en liten tår...

Så här var det... Jonas snarkar som en galning, konstant mer eller mindre och detta håller mig halvt vaken hela nätterna. Han har kollat upp det där och så... Och vi började prata om det imorse. Han fick nämligen sova med en mätare och grejer EN natt för att se hur hans andning var osv för att kunna se om han har/hade sömnapé. EN natt tycker jag inte räcker då man säkert spänner på sig extra med massa sladdar och grejs på sig... Håller ni inte med? Det va ju inget fel på hans sömn den natten, bara för att liksom. Men men... så börja vi prata om foton, och jag tror dom fotona på han med alla sladdar fanns på vår gamla externa dator (som vi gjort oss av med för hundra år sen). Men så börja vi prata om när han gjorde näsoperationen och att jag hade bilder på detta på datorn, trodde jag. Men neh, så började leta som en tok efter min gamla eriksson telefon och mitt gamla minneskort så jag kunde kolla om bilderna fanns kvar där. OCH DE GJORDE DOM!

MEN, det som gjorde att jag nästan fick tårar i ögonen var bilder på en liten liten Vincent från vår tid på NEO :) Ni anar inte hur mysigt det var att få se dessa igen :) Nu är det sparat på datorn så tänkte bjuda er på lite bilder från för snart ett år sedan.

   bodyn är i storlek 50 och på toook för stor.   Titta hur liten han är i Jonas händer.  lilla lilla killen!  

Ni får klicka på bilderna för att få dom större. :) Så här liten var han, kanske inte ser så liten ut men vägde som minst 1893 g och va 46 lång och hans lilla huvud var 31 cm. Så liten så liten. :) Och rynkig haha. :)

Nehe, det va allt för denna kväll, lämna gärna en kommentar. Kan inte sägas nog, men här bjuder man på sig själv och sitt liv då kan ni gott bjuda på en rad!


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Åh, gud vilken liten pluttinutt :). Man glömmer att de varit sådär små (fast Lowa var ju inte fullt så liten, men du fattar). Tiden går galet fort.

Kram Anna

2011-01-14 @ 10:05:33
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Nicole

ohh herregud så liten och pluttig :)

2011-01-17 @ 13:43:41
URL: http://nokzinc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0