Lite missnöjd....

Lite missnöjd över er dåliga hjälp! Men super tack till Millan, Nea och Cecilia som svarade i alla fall :) Grejen va ju den att man kanske inte hade kunskap själv men kanske hade hört eller så som man kunde tipsa om. Men men, saken är ur världen nu.

Igår fick han flytta till sitt egna sum. Ser lite trist ut där inne pga brist på saker. Eller ja, tavlor och sånt. Ska skaffa mig lite fina barntavlor och rullgardin och sånt så han ska trivas ännu bättre där inne. Ska även sätta upp ett hyllplan och köpa en grej på IKEA för hans leksaker. Nu står en väldigt ostadig hylla där med massa fint på som han gärna vill dra ner, så de MÅSTE bort :)

Men hur gick natten då?
5 mm (5minuters metoden) har vi kört med från och till sen vi flytta, ibland funkar det och ibland inte. Senaste 2 veckorna har det funkat så han somnar efter 2 omstoppningar. Igår tog det så klart lite längre tid. Men efter 20-25 minuter sov han :) Jaaa :) Han vaknade runt 22 och ville ha nappen, samma sak runt 01. Sen sov vi gott fram till 5.30 då han ville ha vällingen, somnade så klart om efter denna och sov fram till 09 :D
Ingen dålig start va?

Hur sov jag? Jaaa, men en monitor som lyste upp hela vårat rum var det först svårt att sova... men vände bort den så jag slapp ha den rakt i ansiktet lyckades jag faktiskt somna ganska snabbt. Undrar dock vad jag gjort i natt för när jag vaknade 05.30 så hade jag den bredvid mig i sängen istället för på laddaren... Men men, hörde honom gjorde jag ju verkligen :)

Så en bra start på första natten utan Vincent måste jag säga. Lite smått skönt oxå att få göra vårat sovrum lite mer vuxet nu :) Och vilken plats vi fått helt plötsligt :) Så stort rum hehe.

Ja ja, veckan ser ut som så att imorn måste jag åka in till söder och fixa lite grejer... Har helt glömt bort det :S På fredag fyller skruttisen 1 år, på lördag kommer svärfar och "svärmor" Irene och söndag inga planer, plugga? mmm...
Måndag ska jag till Alvik och träffa Malin och diskutera lite av mina fältstudier som jag ska göra nästa vecka. Få lite svar på mina lag frågor och styrdokument osv. På onsdag ska vi på 1 års kontroll med Vincent och där ska han även få vaccinet. Torsdag kväll ska jag vara på plats för att se själv hur en ungdomsverksamhet går till. Fredag ska det bakas för fulla muggar, cupcakes och tårtor. På lördag ska vi ha 1 års kalaset. Då kommer alla hit när dom vill och hur dom vill. Öppethus har vi sagt, kom som du är och gå som du vill.

Så, ja det är ganska mycket den närmaste tiden. Plus allt skolarbete på det. Blir massa massa kaffe och vakna nätter antar jag :S Men men, får vara så tills Vincent kommer in hos dagmamma eller dagis. :D

Kommentarer
Postat av: Nea

Kommer ihåg när M bodde i garderoben,men trots liten plats hade vi ändå fått mysigt med en liten byrå,gardin,tavlor mm, det kommer ni säkert att få. Vi kommer gärna upp o firar V! Hoppas ni också kan komma ner o hälsa på oss snart,kram

2011-01-19 @ 11:52:54
Postat av: Nicole

Sa ju att de skulle gå kanonbra :)

Åhh jag längtar tills jag får hålla i ettårskalas, haha, lite lång väntan blir de nog men men :P

2011-01-19 @ 14:29:28
URL: http://nokzinc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0