sjukstuga

Här hemma är det inte alls bra just nu. Vincent blev dunder förkyld efter jul och snorar som bara den. Varje morgon är hans små ögon helt igen geggade av gojs :S
Och i förgår kväll började jag känna mig dålig igen och det har bara blivit värre. Började som ett hemskt tryck i gommen typ och sen har det bara blivit värre. Har lock för öronen, kan inte svälja, ont i huvet och nacken så kan knappt röra huvet utan att det sprängs... Fy faaan va illa jag mår. Sömn får jag knappt nån heller. :S
Och igår kväll när det verkligen va som värst va Vincent på sitt värsta humör oxå, bara gallskrek. Han fick va i sin egen säng och det va inte alls okej tydligen. Så varje gång han skrek va jag tvungen att hålla för öronen, kunde inte ta han för då hade huvet trillat i golvet.

Men idag fick jag tid på VC, så ska dit kl 14 sen. Så hoppas verkligen dom ger mig nå riktigt jävla starkt. Kan inte ha det så här längre. Vet inte vad det kan vara heller. Nån blandning mellan bihålsinflamation, öroninflamation, halsfluss och nackspärr. Allt i ett typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0