Inte långt kvar

Snart är det dags att börja packa här hemma igen, snart flyttar vi ju igen :D Tror det kan bli riktigt bra där borta faktiskt. Men innan dess ska ju Vincent börja förskolan. Känns fortfarande helt fel att lämna bort honom. Men jag tror inte han ska gå där hela dagar än. Känner mig inte redo för det :D Sen är ju jag dessutom hemma så det behövs inte heller. Ska skriva in mig på fler vikariepooler så jag kan jobba lite under tiden jag fortfarande har skolan. Sen när jag är helt klar så kanske jag redan fått nått jobb :D Hoppas kan man ju alltid.
Jobb går alltid att få, om man vill ha ett vill säga. :D Och det vill ju jag så klart.

Jonas jobbar jour just nu, slutar på tisdag. Sen har han semester igen i ca 2,5 vecka. Trodde vi skulle få bilen nu med, men det ser ut att dröja ca 3 veckor. :S Hade ju bestämt att vi skulle åka till kolmården. Får hyra en bil och åka nån dag istället.

Är så less på skolan just nu med. Väntar på slutbetyg i 2 kurser från förra terminen. Och eftersom jag inte får mina betyg så kan CSN inte ta nått beslut på min nya ansökan. Så sitter och väntar på betygen så jag får CSN snart igen. Har inte fått från dom sen maj liksom. Det går ju inte ihop längre. Och skolan verkar inte vilja svara varken på mail eller i telefon. Blir GALEN!
Men när beslutet från CSN kommer så får jag fina pengar då, men vem vet hur länge det dröjer liksom. IDIOT SKOLA!

Ja ja... Idag firar Jonas och jag 1 år i förlovning och min prins är idag 18 månader :D Jisses vad tiden går fort alltså.
I veckan va Stina, Casper och lilla Vera här med. Hon är redan 3 månader gammal... hänger liksom inte alls med längre. :S

Nehe, Vincent vill inte längre så lika bra att avsluta. Han temprament nu för tiden är inte att leka med. Slänger sig på golvet och bara vrålar, kastar allt som finns i närheter i golvet osv. Trotsig redan :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0