Massa olika i samma inlägg :D

Nu är vi hemma igen efter två helt fantastiska veckor i Grekland! Vincent var otroligt omtyckt av folket vi mötte där nere, en man kallade honom "Antiparos most famouse guy" :D Gör ju såklart att både Jonas och jag sträckte extra på ryggarna. :D Vet ju visserligen att han är jordens finaste, finns ingen i närheten av hans vackra lilla ansikte :D
Dock tror jag inte att jag skriver så ingående om hur resan var, vill inte att det ska sticka i ögonen på någon :D Men fråga gärna om det är något ni vill veta, det är i alla fall inte så jobbigt att resa med barn som jag trodde :D

Kommer inte lägga ut bilder här heller, utan de jag kan bjuda på finns på Facebook :D

Till något annat nu då :D

När vi kom hem igår kväll så hade vi fått från stockholms stad, Vincent har fått förskole plats i Nockeby. Börjar resan den 17 augusti. Skönt att äntligen fått en plats, men känns konstigt att någon annan än jag ska ta hand om min dyrbara skatt under dagarna. Men när vi väl är inne i allt så kommer det säkert kännas bättre :D Tur jag har min utbildning med mig så jag vet vad jag ska fråga om och tänka på :D Men ska bli spännande att se hur det går :D

Efter det är det inte långt kvar till flytten. Den 1 september ska jag hämta ut nycklarna och den 3e går lasset. Ska kolla med pappa om han kan ta bil från jobbet och hjälpa oss :D Flyttar ju till ytligare en nybyggd lägenhet och jag längtar så tills vi får se den för första gången. Visst är det skit dyrt med nybyggen, dyrt i Stockholm överhuvudtaget jämfört med typ Flen. Men vi sänker i alla fall hyran med 2000kr nu och det är alltid något :D

Vi väntar även hem vår nya bil, den står just nu i Malmö i väntan på leverans hit upp. Vi sålde ASX:an innan vi åkte nu, så vi är helt utan bil :S
Vi slog till på en sån ny Peugeot 508, miljöbil :D Så fort den kommer så ska jag fortsätta med min övningskörning :D

Nästa vecka blir min prins 18 månader och Jonas och jag firar 1 årig förlovningsdag, tänk vad tiden gått fort :D Förra året var vi i Danmark vid den tiden. Dessvärre har Jonas jour en vecka nu och vi kommer alltså inte kunna unna oss något på den dagen. Men vad gör det då, vi har många många andra år att fira på istället.

Det här blev ett litet hopplock av massa saker, men ni fick i alla fall lite läsning :D N´joy!

Kommentarer
Postat av: Nicole

När ska du ha en sån där fin vit klänning på dig då? ;)

2011-07-14 @ 06:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0