Bara för att jag inte har nått bättre för mig!

Snodde denna av Rikka, hoppas de är okej ;) 

1. Det första du tvättar i duschen? Jag schamponerar håret.
2. Gillar du kaffe? Jag älskar kaffe!
3. Hur mår du just NU? Jag mår bra, smått uttråkad bara.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? S.
5. Berätta om din senaste dröm. Minns den knappt, men vaknade rätt sur, så nått illa i alla fall!
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Nej, fy tusan!
7. Vad vill du ha just nu? Massa massa pengar!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Inte vad jag kan komma på, förutom katten musen eller nej fan, de är ju 10 000. Hahah.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Både och.
10. Använder du smileys? Väldigt ofta! 
11. Har du träffat någon kändis? Jo rätt många faktiskt. Oftast genom jobben jag haft!
12. Gillar du keso? Ja, de är rätt gott!
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Shena (?) is a punkrocker, heter den så? Stod på Rikkas blogg :D 
14. Hur många länder har du besökt? 5-6 stycken tror jag.
15. Är dina föräldrar stränga? Nja, asså inte så att vi inte fick göra vad vi ville, men vi skulle ju ändå lyda liksom.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Aldrig i livet!!!!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Ja, min nya ring ;)
18. Brukar du hyra film? Nej, de händer typ aldrig! Har ingen DV eller sånt.
19. Var kommer du vara på lördag? Ska till Blecktornsparken och sola o grilla med sambon, Vincent och hans gudföräldrar.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nej inte på plats, bara på TV:n
22. Vad åt du till lunch? Jag åt ingen lunch idag.
23. Har du lockigt hår? Ja lite lockar, men har sällan håret naturligt lockigt.
24. När grät du senast? Det va bra länge sen.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Ja det har hänt man missuppfattat avståndet lite :D
26. Favoritårstid? Våren/Försommaren är ju otroligt härlig!
27. Vem höll du senast i handen? Vincent
28. Sover du med TVn på? Nej, kollar en stund sen stänger jag av den. Men gjorde det förr.
29. Tycker du att du är gammal? Inte det minsta :D
30. Är du mörkrädd? Ja, asså ibland om man är ensam o så där.
31. Gillar du ditt liv just nu? Otroligt mycket!
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Många gånger :D
33. Har du bra syn? Inte egentligen, men helt okej enligt mig :D
34. Var är dina föräldrar just nu? Ja pappa är nog hemma hos sig i Katrineholm och mamma sitter nog framför tv:n hemma i Flen.
35. Vad har du på dig just nu? Jeanskjol o topp
36. Vad var det senaste du köpte? Glassbåtar, chips, päron, banan, mango.
37. Hatar du mer än 3 personer? Jag hatar inte nån, men kan störa mig på folk liksom.
38. Använder du sushipinnar? Äter inte sushi, så nej.
39. Äger du ett vapen? Inte vad jag är medveten om i alla fall.
40. Gillar du ditt hår? Nja, nej. De är rätt trist o tråkigt!
41. Gillar du dig själv? Ja absolut, är rätt stolt över mig själv för allt jag åstakommer här hemma och som mamma och så. :D
42. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Mamma tror jag, men pappa och jag kan prata precis lika öppet, blir tyvärr inte lika ofta dock.
43. Hur ofta använder du MSN? Finns de kvar?


Kommentarer
Postat av: Tova

Hehe, rolig lista :) känner igen mig i mycket av det du skriver!



Ja, Elliot har gått förskoleplats här i Solna i augusti :) hur blir det för er?

Tyvärr blev det inget av det jobb jag skulle börja på - så hållet som bäst på att söka nytt nu. Lite surt. Vill ju att sambon ska hinna vara lite föräldraledig också...

2011-06-07 @ 18:25:51
URL: http://Trasslet.se
Postat av: Riikka ([email protected])

ha ha inga problem, jag snodde den av en annan vän så sno på du bara :D

2011-06-09 @ 11:09:30
URL: http://4sekunder.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0