Haha fy vilken värdelös människa! Att man ...

Haha fy vilken värdelös människa! Att man kan vara så sjukt avundsjuk på andras liv är ju helt vrickat. Allt som hon själv aldrig någonsin fått eller kommer få uppleva ska det hackas om. Är det inte andras val om hur man i framtiden ska färdas i bil så är det utlandsresa asg. Att det är så jobbigt att läsa om saker som hon aldrig kommer uppleva så rekommenderar jag dig att sluta läsa direkt. För allas våra rika, lyckliga, roliga liv kan du ändå inte mäta dig med!


Kommentarer
Postat av: Riikka

Tumme upp! :D

2011-06-21 @ 12:45:33
URL: http://4sekunder.wordpress.com
Postat av: Nicole

Haha håller helt med folk ska ha så mycket åsikter om en massa dom inte har med att göra, dom kan lägga sig ute i skogen och självdö istället ^^

2011-06-21 @ 15:36:43
URL: http://nokzinc.blogspot.com/
Postat av: Anonym

tyvärr är inte alla avundsjuka på dig, du lever på din karls pengar då du inte har några... så snick snack om att vissa är avundsjuka på dig,.. alla har rätt till en åsikt och sen att du kommenterar om de i din blogg betyder väl att du är avundsjuk på andra? get a life and grow up.. some of us has done that allready!

2011-06-21 @ 18:38:50
Postat av: Anonym

När börja du leva på din sambos pengar? Har för mig att du får egna pengar som du lever på och vad jag vet så brukar du inte snylta på andras pengar..du behöver inte fundera på vem som har skrivit detta för det vet du....

2011-06-21 @ 21:19:45
Postat av: Anonym

Haahaha.. den som skrev de tredje inlägget, måste vara en nära vän:) 100% rätt

2011-06-22 @ 06:23:51
Postat av: Anonym

Hahaha vem är avundsjuk på nån så billig som hon, aldrig haft ett jobb, fet som en kossa och ständigt självömkande. Helena är säkert super avundsjuk på det!

2011-06-22 @ 09:11:12
Postat av: Anonym

Jag sitter alltid hemma och önskar att jag var mer som Johanna (3e inlägget), finnig tjock och ful, tillsammans med någon som jag bara stannade hos för att jag var desperat efter barn, aldrig gjort ett vettigt handtag och bara lever på staten, i en billig lägenhet, i en billig bil, i en skithåla! Vilket drömliv!

2011-06-22 @ 23:05:38
Postat av: Johanna

Oh my god säger jag bara.. har ni inget annat för er än att sitta o skriva skit om folk.. Herrejösses, trodde de fanns mogna vuxna människor i denna värld men tydligen räknas inte ni till dom... Att ni dessutom har barn, gör er VERKLIGEN INTE till vuxna..

Ohh va fan vet ni om mitt liv?

Finnig? vart då, har inte en enda på min kropp..

Tjock? Kärlekshanddtag, hellre det än se ut som en annorexia människa..

Ful? Nej de tycker jag inte att jag är, snyggare än vad vissa andra som kommenterat detta..

Tillsammans med någon bara för att ha barn, eller inte... Jag älskar min sambo, han är den som finns där ställer upp i vått och torrt och som dessutom gett mig världens finaste son! Betydligt finare än era ungar!

Lever på staten? Vad har jag för pengar som staten äger? Jag lever inte på soc om ni trodde det.. Har egna pengar, egen inkomst för er som inte vet det...

Billig lägenhet? Vi har en svindyr lägenhet... Dyrare än vad många andra har som har lika många rum som oss..

Billig bil? Den har jag inget med att göra... Vi tankar gratis och den är kanon mer kan man inte begära..

Skithåla? Jag har själv valt att bo i min uppväxt stad.. Denna så kallade håla är underbar, har min familj och mina vänner här!



Men bara så ni vet ju mer ni pratar om mig dessto mer bevisar ni att ni är omogna mobbare som inte växt upp!

Kanske dags att ni ser över era liv och tar tag i det och slutar sitta o tracka andra människor som inte gjort er ett skit!!

2011-06-23 @ 11:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0