Imorn åker vi till Flen

Packningen står klar i hallen, bara datorn och mobilladdaren som ska packas ner. Otroligt vad mycket jag ska ha med mig hahah :D Mer än vad jag ska packa till grekland till och med :D men på den resan behövs inte så mycket tjocka kläder som nu och där nere är det lättare att skölja upp kläderna än nu :D

Men imorn då. Petra (grannen) kommer ner hit vid 8.45 så åker vi till pendeltåget i Sundbyberg. Pendeln går 9.39 och jag är framme strax innan 10. Då har jag gott om tid på mig att kolla vart tåget går ifrån och ta mig dit. Sen går tåget 10.25 och jag är i Flen 11.21.

Hoppas det finns någon snäll själ på perrongen som kan hjälpa mig upp med väskan haha :D Svårt att få med både vagn och väska (den är ganska så rejält stor).
I Flen kommer syster och hjälper mig av, så då behöver jag inte be någon i alla fall :D

Jag rapporterar under veckan om vad som häner och sker!

Och tack för en så fin respons i förra inlägget, sådant som gör att man vill fortsätta blogga :D

Kommentarer
Postat av: josephine

jag bor nära flen ju men då :( vorek ul att kanske få se dig i verkligheten någongång hoppas ni hade det bra iaf :D

2011-07-27 @ 16:53:49
URL: http://www.metrobloggen.se/jemmaa
Postat av: Anonym

Hej! allt bra?:) jag har startat en ny omgång av veckansbloggintervju där vinnaren deltar i en intervju hos mig där hon eller han besvarar ett antal frågor jag ställer, länkar även till vinnaren :) om du vill delta klicka här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/july/veckans-bloggintervju-1.html#comment

2011-07-27 @ 17:37:53
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0