På fredag nästa vecka...

Nästa vecka åker ju Vincent och jag ner till Flen. Eftersom vi stannat i 9 dagar så känner jag att jag behöver en check-lista för allt som ska med. Ska fixa en idag när Vincent ligger och vilar.

Ska slänga i en maskin med tvätt så jag har allt sånt klart tills nästa vecka med. Vill inte komma hem till en tvättberg, Jonas får sköta sin egen tvätt under tiden :D

Idag ska jag skicka in resterande uppgifter i Förskola, skola och Fritidshem. Skriva klart allt i Skapande verksamhet och skicka in så imorn ska jag renskriva mitt projekt i hälsopedagogik så jag kan skicka in det med.
Har skrivit på allt samtidigt, så sitter jag fast i en kurs och väntar på svar från läraren så skriver jag på en annan kurs under tiden. Skönt att ha nått i rullning hela tiden så inget står still :D

Imorn kväll ska vi gå upp till grannen på en fika. Vincent och Amina leker så bra ihop :D

Nehe, om jag skulle ge Vincent lite gröt kanske. Får se om vi går till affären efter det eller efter vilan. Lutar åt att göra det efter, han ser ut att va himla trött just nu.

Denna vecka verkar skattepengarna komma med :D det är utbetalt den 4e sen tar det 3 bankdagar tills de kommer, vilket är imorn. Hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Riikka ([email protected])

har du hela din familj i flen?

2011-06-09 @ 11:10:05
URL: http://4sekunder.wordpress.com
Postat av: Anna - Mamma till Lowa & bebis i magen

Tack snälla rara <3 Va kul att du fortfarande vill följa bloggen, den har ju legat lite på is ett tag - ett inlägg här och ett där. Ska försöka ta tag i det igen, du vet hur det är ;). Måste också bli bättre på att kommentera. Oftast går man bara in på bloggarna, läser, sen vidare..

Hoppas ni mår bra i denna värme.

Puss kram

2011-06-10 @ 14:51:08
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Nicole

SV: Hahah, när du var så snäll och berättade vart du hade köpt den var jag ju tvungen att gå in och titta på den och den va ju hur söt och underbar som helst så då ville den följa med mig hem xD Den sa de :P är hur nöjd som helst! pusspuss

2011-06-10 @ 22:51:11
URL: http://nokzinc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0