Utmanad

Jag blev utmanad av Rikka http://4sekunder.wordpress.com.

I ÅR HAR DU: 
Lärt känna en ny vän: Nej, men fått kontakt med gamla vänner igen :D 
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: Det beror på, jag påverkas av människor hela tiden.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja, herre jösses, nya modet? 
Kysst en kompis: Nej

BLANDAT: 
Vill du ändra ditt namn: Nej, är nöjd med mitt. 
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Ingenting alls faktiskt.
Vilken tid vaknade du idag: Vid 06 ca
Vad gjorde du igår runt midnatt: Läste bloggar och tidningar
Någonting som du längtar till: Bröllopet på fredag och vår Greklands resa :D
Senaste gången du träffade din pappa: I våras någon gång.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Vara klar med skolan så jag kan jobba igen.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: hahah Jaaaa Jensa så klart :D
Vad gör dig irriterad just nu: Massa saker
Långt eller kort: Beror på vad det gäller.
Vad gillar du gällande dig själv: Mitt driv och min självinsikt.

DIN FÖRSTA:
Operation:
 Jag har faktiskt aldrig opererat mig
Piercing: Naveln, om inte öronen gills.
Tatuering: Har ingen än.
Bästa vän: Oj... Sari tror jag.
Sport: Fotboll
Husdjur: En zebrafink
Vaccination du minns: Nån spruta hos distriktsköterskan när jag va liten.
Förälskelse: Andreas Andersson 
Alkohol du drack: Cider tror jag 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET? 
Läppar eller ögon: Ögon, älskar Jonas fina gröna ögon.
Kramar eller pussar: kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
Kortare eller längre: Längre, helt klart! 
Romantisk eller spontan: Romantiskt spontan!
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar absolut!

Jag skickar denna vidare till
Syster- fiian.blogg.se
Anna- annasvardagsliv.blogspot.com
Nicole- nokzinc.blogspot.com
Hennu- livsdiamant.blogg.se
Tova- trasslet.se


Kommentarer
Postat av: Riikka

Jag såg lite av bilderna på FB, jättefint bröllop!! :) Jag passade även på att titta in på bilderna när Vincent var pytteliten, guud nu längtar man massa mycket tills ens egna knodd kommer :)

2011-06-26 @ 00:30:54
URL: http://4sekunder.wordpress.com
Postat av: sari tolvanen

Du min bästis ;)

2011-06-28 @ 09:32:48
URL: http://sweetybetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0