Åh hej åh hå!

Veckan har varit ganska lugn. Vincent och jag var ju ensamma här hemma, men han har varit en riktig ÄNGEL mot sin lilla mamma. Så inge jobbiga stunder för oss inte :) Han har börjat gå mer och mer, små små steg lite hela tiden, men slutar oftast på knäna. Men så stolt jag blev över min kille när jag såg det i veckan. Han gick helt själv (från att inte ha gått ensam alls innan) från armstödet på soffan till tv-bänken, vilket är ca 2 meter. HELT SJÄLV! :) Så häftigt. En stund senare satt jag beredd med videokameran och fick med när han tog fler steg, dock kortare bit, men ändå :) Det är helt fantastiskt att få vara med om detta, satt och stor tjöt första gången jag såg det :)

Annars i veckan då? Plugg, det är nog det ända jag hunnit med. Några promenader ute i den hääärliga solen har vi så klart tagit oss också :)

Jonas kom hem i torsdags eftermiddag, gjorde mat åt oss sen var det mys resten av tiden. I går fyllde min käre mor år, så idag for vi till Flen. Blev där ett par timmar bara, käkade gott och fikade marängtårta :) MUMS! Plockade upp gammelmoster Birgit också så hon fick vara med.
Becka och hennes Frida var också där och även Fiians kille och hans goa son Jack. Vincent är ju lite blyg när det gäller barn (träffar knappt några) så han blev lite rädd när Jack kom gåendes. Men vilket litet charmtroll <3

I veckan som kommer är det massa plugg som vanligt, Jonas jobbar natt så mina vanliga morgonsysslor får vänta tills eftermiddagen tyvärr. Gillar inte alls att städa och fixa så sent på dagen, vill blir klar så man har resten av dagen till annat.... Men men, får gå ändå :)

Har inte lagt mig innan 23.30 nån kväll på läääääänge, allt för att jag så gärna vill se Big Brother. Men nu sitter jag och funderar på om jag ska sminka av mig, dra av strumpbyxorna o fin kläderna sen SLÄNGA mig i säng :) Skulle behöva lite extra sömn känner jag.

Jaha nehe, detta var allt för denna gång:)

Kommentarer
Postat av: Tova

Skönt att höra att er lille är så matglad, och ja som du säger kommer det nog gå bättre när Elliot väl "kommit in i det mer" ;) jag var ju också rätt kinkig med det när jag var liten, och alla är ju olika liksom hihi...



Kul att ni ska flytta!! Vi bor vid Skytteholm ganska nära Solna centrum, trivs verkligen bra och det finns ju såå mycket att utforska i närheten!

Kramar

2011-03-20 @ 16:52:25
URL: http://trasslet.se
Postat av: Sara

Kan du inte göra en videoblogg med dig och Vincent? Vore jätteroligt att se :)

2011-03-21 @ 12:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0