Förkyld...

Har på något sätt lyckats bli förkyld. Ingen jag träffat som varit förkyld, så är väl från shoppingen de senaste dagarna. :S Känne inte alls bra detta. Idag har jag mått som en påse skit rent ut sagt. Men eftersom Jonas har jour så får jag snällt bita ihop och busa o leka med Vincent som vanligt. Med en ibumetin hjälper det en stund, men så fort de börjar gå ur kroppen känns de som att jag bankat huvet i väggen 1000 ggr om :(

Känner inte att jag har tid med detta. Och varför ska det alltid bli när Jonas har jour? Får ju verkligen INGEN hjälp då. Jag måste laga lunch och middag, måste leka, måste bada barn, måste byta blöjor, måste bära, måste måste måste... Jag kan inte vara sjuk här hemma och det blir alltid värre eftersom jag inte får vila upp mig... Men hoppas de ger sig vääääldigt snart!

Idag gjorde jag (för första gången) lax, potatis, ärtor och citron o dillsås till middag. Gillar inte lax alls och har aldrig gjort det själv innan. Men jag måste erkänna att det faktiskt var gott. Laxen va färdig kryddad så bara steka på. Och de blev saftigt och fint faktiskt :) Riktigt nöjd. Känner att det är lite på tiden att jag lär mig äta lax för både Vincent och Jonas fullkomligen älskar lax. Men de blir bättre och bättre hela tiden :)

Jaha, jag skriver en annan dag igen. Fick pausa skrivandet mitt i för BB började och nu börjar de igen. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0