Heeej! Det va några dagar sedan jag skrev....

Heeej! Det va några dagar sedan jag skrev. I lördags var vi ner till Flen. Skulle åka till pappa i Katrineholm oxå, men pga vissa saker så kunde vi inte åka dit. Men han kom till mamma istället så Vincent fick ge han sitt paket, fyllde nämligen 48 år igår. Så ja... när vi fikat klart packa vi in oss i bilen, fia skulle oxå följa med upp. Kvällen bjöd på tacos och en himla massa vin, passade även på att spela lite kareoke på kvällen :) sent i säng och lite smått bakis igår, men med lite extra vila så gick det över. Jonas åkte även till Ängelholm igår kväll, kommer tillbaka på fredag men åker igen på söndag :( har inte många planer för veckan... tar dagen som den kommer. Men skriver gör jag när jag hinner i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0