Idag kommer Stockholmshem hit för att koll...

Idag kommer Stockholmshem hit för att kolla lägenheten. Sen är det bara vänta tills de ringer nån som vill komma och titta på den. Ska springa bort till kiosken sen med innan de kommer. Ta ut Vincent en stund. Solen är ju framme, dock blåser det nordan vindar ute :S burr! Måste även göra Vincents rum mörkare, han vaknar mitt i natten och tror vi ska gå upp eftersom det är ljust ute. Har inga gardiner än, får shoppa i helgen. Men har 2 svarta påslakan jag tror jag kan använda :) smart va? Haha.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha påslakan funkar nog bra, vi har inga gardiner som passar vårat fönster så jag har skärt till en flyttkartong som har perfekta måtten nu xD

2011-03-23 @ 11:57:40
URL: http://nokzinc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0