Kväll och känner mig inte helt hundra. Ont...

Kväll och känner mig inte helt hundra. Ont i ryggen o magen typ.. svårt att förklara. Men men. Vincent sover gott i sin renbäddade säng och våra svarta påslakan som gardiner haha. Hade 4 beige färgade panelgardiner innan så var super ljust i rummet. Har bestämt att vy ska åka och storhandla i helgen och även köpa barngardiner till hans rum. Ska köpa hissgardin sen, men väntar tills vi flyttar istället. Vill även köpa fina vår prylar hem... är så sugen på turkosa detaljer. Fanns en del på lagerhaus som jag vill ha :) jaja, bb snart. Funderar på att göra mig en toast tills dess, gott gott :)


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja man får ju ta vad man har och det är ju bättre att inhandla saker när ni flyttat annars kanske det inte passar i nästa fönster. Tråkigt att du inte mår bra hoppas det blir bättre..

2011-03-23 @ 22:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0