Slänger in ett inlägg...

Är så fruktansvärt rastlös idag. Jonas åkte tillbaka till skåne igår kväll så Vincent och jag är ensamma här hemma. Och fyyyyy va det känns pest just nu. Veta att det inte kommer hem någon vid 16 tiden... ingen som hjälper mig med de som man annars r van vid att få hjälp med... Nej fy för att vara ensam. Och JO jag vet att vissa som läser är ensamma med sina barn, men jag är inte det. Och då får jag faktiskt lov att känna som jag gör. Jag behöver inte vara ensam så ofta så därför tycker jag extra illa om det när jag väl är det. FY!

Ja ja... annars? Neh här händer det inte mycket.

Flytten är nu helt bekräftad, pratade med SB tidigare och hon tog hand om vårat ärende direkt och ringde sedan upp mig och sa att hon skulle skicka kontraktet. Så nu är det spikat. Däremot så har jag sagt fel, dit vi ska flytta tillhör inte Sundbyberg som jag sagt utan det tillhör Bromma. Och det är även Bromma som står på adressen. Dagisplatser har vi sökt och även sagt upp kön på de platser vi sökt här ute. Vilket innebär att jag kommer ha Vincent hemma tills vi flyttar :D MYSIGT! Hinna ta vara på en hel sommar utan jobb och dagis, baranjuta av vädret och varandra :D Dessutom har Jonas 7 veckors semester i sommar så vi får det riktigt mysigt ihop :D Jaha, det va nog det....

Skriver en annan dag när jag har mer att berätta.

Kommentarer
Postat av: Hennu

Jag förstår precis vad du menar med att det är PEST att vara ensam! Jag hatar att vara ensam på kvällarna speciellt.. Vanlig arbetstid är helt okej, men ensamma kvällar suger hårt! Jag står för det precis som du. Usch.



Marko jobbar eftermiddag/kväll denna veckan och det suger verkligen, bläää! Emma har dessutom kommit till en period där hon skriker och skriker hejdlöst emellanåt, helgalet och jag blir ju galen tillslut! Hon skriker åt absolut ingenting :S Har Vincent kommit dit än? :/ Kram!

2011-03-14 @ 15:44:30
URL: http://hennu.blogg.se/
Postat av: Nea

Visst är det jobbigt va ensam, värst är när barnet blir sjukt el man själv är dålig o den andre är långt borta o man inte har sin familj nära.Hoppas J´s familj kan hjälpa dig o du verkar ju ha vänner som kan stötta. Såg i fias blogg ni skulle komma ner i helgen?Vore kul om ni kom över o fira Mirjam, hon har nu lösa tänder som hon är så stolt över.. Tyvärr är sonen dålig, kan inte skriva här, alltså det smittar inte men ja.. Vi hörs, saknar dig, våra samtal o allt, kram

2011-03-18 @ 08:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0