Glad!!

Hallå där ute!

Sitter i soffan och har precis avslutat en kopp kaffe. Sovmorgon har jag fått idag, Vincent sover än :D

Igår var den dag i veckan s jag grovstädar och gör fint så jag slipper göra det på helgen. Men när jag kom hem luktade det gott och när jag kommer längre in i lägenheten ser jag att Jonas redan gjort i stort sett allt. Blev otroligt glad och tacksam att slippa det, bara få sätta mig ner med Vincent direkt var riktigt skönt. Idag ska jag ta hand tvätt s Jonas tvätta igår, men det hör jag så gärna nu när han gjort så fint.

Ikväll ska vi till Tyresö för att hälsa på Patrik o Rebecca o barnen. Alice har fyllt år så vi ska fira henne. Så under dagen så får Jonas åka och köpa hennes present. När han ändå är ute ska han även köpa vinterskor till Vincent.

Jaha, nehe... Vincent sover än, ta mig lite mer kaffe kanske?? :D

Bilden är från veckan då Vincent satt och sa garage, garage mamma, nej sa jag här finns inget garage. Jo mamma garage så hamnade bilen här, i HANS garage hahaha.


Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha va Vincent är gooo :)



2011-11-06 @ 20:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0