Helg

Åk den efterlängtade helgen är äntligen här! Måste dock beta av några timmar på jobbet innan jag får känna av den ordentligt!
Imorn åker jag och Vincent ner till Flen tillsammans med två tjejer från mitt jobb :D ser jag fram emot mycket!
Skulle ju åkt till Ullared, men avståndet gjorde att vi ändrade oss. Men en tripp tillsammans ville vi ändå göra! :D

Tog en shopping runda igår efter jobbet. Jonas var på jakt efter något snyggt att ha på sig på jobb-kryssningen idag och jag inget egentligen.
Hittade nya mysbyxor från Nike och en stickad kofta. Nöjd som attan! Köpte även handskar och halsduk till Jonas.

Hade lite rabatter vi kunde utnyttja så det gjorde vi såklart. Utnyttjade även lite åt syrran med, så hon fick 10kg kattfoder :D

Inatt vaknade Vincent 1:40 och trodde han fick se bompa... SUCK!! men la han inne hos mig och tillslut somnade han. Är så rädd att han ska ramla ner i golvet bara.
Så, hur gör ni som sover ofta ihop med barnen?

Har ännu inte gjort fint här hemma inför första advent. Eventuellt tar jag med kartongen upp idag när vi kommer hem. Har ingen annan dag att göra det på juh!

Trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Hennu

Emma sover alltid mellan mig och Marko, så vi behöver ju inte göra något speciellt. Men när jag sov själv med henne på dagarna t.ex, så brukade jag ha kuddar och sånt på kanten av sängen, som hon inte kunde knuffa ner liksom :)

2011-11-28 @ 21:30:08
URL: http://livskristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0