Helgen flyger förbi!!

Helgen är i stort sett över nu. Som vanligt går den alldeles för snabbt.

Igår var vi till läkaren med Vincent. Ville kolla upp hans hosta så han inte har rs eller microplasma eller liknande. Men det var fint med allt så ingen anledning till att vara orolig. Han har dessutom inte bara 1 ny tand, utan 2. Inte undra på då att han är så förkyld. Så nu har prinsen fått 14 tänder :D

Själv vaknade jag igår med ett tryck i huvudet och snart därefter var jag också genom förkyld. Jävla dagis baciller!!

Imorn ska jag på utbildning på jobbet. Ska börja med ett nytt projekt, vilket jag ser fram emot mycket! Kul med variation också :)

I fredags hade vi crazy hat day på jobbet, och vilka kreationer sen då :D Daniela stod som vinnare vid eftermiddagens fika. :D

Sista veckan i Skåne för Jonas. Ska bli skönt att ha honom hemma sen. Få hjälp med att lämna och hämta Vincent, då blir dagarna inte lika långa längre :D

Idag firade vi fars dag här hemma. Jonas fick ett läder armband från c'sthlm med texten "älskad man". Vi hade även bjudit hit svärfar och Irene, så vi åt våfflor m caviar och god tårta efter det :D

Vi somnade efter besöket och vaknade vid 18 igen :S Jonas sa hej då vid 16 och jag trodde jag var pigg då, men icke!

Bristen på uppdateringar i bloggen gör att dessa inlägg blir virriga och osammanhängande, men hoppas ni blir glada ändå ;) hejsvejs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0