Inga goda nyheter direkt....

Pga projekt brist på jobbet har jag blivit uppsagd. Helt klart tråkigt att inte ha något jobb kvar efter nästa vecka.
Är dock inte bitter, är inte personligt riktat men det finns inget jobb att utföra efter nästa vecka.

Satte mig igår kväll och börja söka nytt, för vill man ha ett jobb så får man ett. Och jag vill ha ett jobb såklart. Jonas tipsade om ett jobb bland annat som jag ska skriva in till idag. Set negativa är att det är en 1 års utbildning som kommer vara nere på samma skola som Jonas varit på, i Skåne. Men jag gör vad som krävs.
Tror dessutom att det skulle kunna passa mig rätt bra.

Så det var det. I helgen var det en ullareds resa planerad, men nu åker vi ner till Flen istället. Tänkte kolla en sväng på marknaderna och även ta en tur till lager. Kläder till Vincent är prio 1 på listan.

Så ser det ut i dagsläget, hoppas på bättre nyheter i nästa inlägg!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Ses? :)

2011-11-23 @ 09:49:34
URL: http://nokzinc.blogspot.com/
Postat av: Maria Bredin

du med? :( verkligen trist

2011-11-23 @ 11:21:27
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0