Sjukstuga

Här hemma har vi sjukstuga!! Vincent är helt förstörd av hosta och snorig näsa och jag har fått samma skit. Idag är vi då hemma från både jobb och dagis, får se hur resten av veckan blir. Men jag skulle tro att vi är hemma även imorgon.

Snart stundar även första advent. Har märkt att några grannar här har börjat sätta upp sina stakar och stjärnor i fönstren redan. Riktigt så tidigt har jag inte tänkt ställa upp mina. Blir väl att ställa upp det i sista sekunden :D

Vi är dessutom några tjejer på jobbet som planerar att åka ner till Ullared den 26. Blir att köpa lite julklappar och jul-grejer. Har hittat så fina hissgardiner som jag tänkte slå till på bland annat :D

Nej, hoppas Vincent håller sig lite lugn idag, mitt huvud är inte i form för högt tempo :)

Tjingeling på er!!


Kommentarer
Postat av: Nicole

åhh ullared är ju skitkul. vad var de jag tänkte på häromdagen som jag behöver därifrån ;) hahahah

2011-11-15 @ 09:53:30
URL: http://nokzinc.blogspot.com/
Postat av: Nea

Ajdå, hoppas han kryar på sig snart, så du oxå får vila. Kan inte Jonas vabba lite? Konstigt att det alltid är mamman som ska vabba? Nåja, du fråga vad M önska sig i julklapp? Har ju fortfarande inte lämnat present till Vincent än, o vet ju inte heller när vi ska ses.. Julen är så kort o sen åker vi till skåne över nyår, som tyvärr oxå är kort.. Nåja, du kan väl maila, pussokram

2011-11-15 @ 15:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0