Stolt mamma!!

Idag var vi på BVC, äntligen! Vincent skulle få vaccinet och så bli testad på sina kunskaper.
Och med risk för att låta skrytsam, så briljerade han där borta. Han har full koll på sin kropp och dess delar, han vet vad djuren säger och rita och bygga med klossar gick kanon.
Här är det skrytsamma, hans prat och tal. Vincent pratar otroligt mycket och hela tiden. Han säger rätt ord och härmar allt vad folk säger. Han till och med bygger meningar. Vilket dom sa(som även dagis sagt) tillhör en vanlig 3åring. Blir såklart otroligt stolt över min lilla kille.

Han vägde 11,6, var 86,3 lång och huvudomfånget var 48 ca. Stora lilla Vincent. Kan inte längre ens fatta att han är prematur. Han ligger perfekt på sin kurva dessutom! Vilket han inte borde enligt prematur-listan och normal-listan.

Bara massa skryt, jag ber om ursäkt för detta, men jag är så stolt så vill skrika det så hela världen hör!

Nu ska jag bädda ner mig. Vincents förkylning tycks gå åt rätt håll, men min vill visst bara bli värre. Febern har hittat hit nu med :S hostan blir bara värre och kroppen är slö.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Klart man ska skryta ;D

2011-11-17 @ 15:23:05
URL: http://nokzinc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0