Tiden räcker inte till

Finns så mycket jag skulle behöva göra här hemma, men tiden räcker inte till. Skulle framförallt behöva tvätta, men när? Jag kommer ju hem så sent och då är det middag som ska fixas och sen är det nästan direkt dags att natta Vincent. När han somnat så dröjer det inte länge tills jag somnar. Oftast på soffan, men i alla fall. Så visst, starta en maskin är ju inga problem, men när ska jag hänga den då?

Jaja, blir bättre snart när jag kanske inte behöver hämta Vincent utan att Jonas gör det istället.

Kort jobb vecka den här veckan ju. Jobbar halvdag på fredag tackvare alla helgonsdag på lördag!! :D gick dessutom en timma tidigare i måndags. Vincents dagis hade stängt och han gick då vara med sin farfar hela dagen.

Nästa vecka och veckan efter ska jag jobba kväll på måndagarna, så då tror jag han får vara med farfar igen :D

Nej, det här duger inte. Måste sätta igång om jag ska komma iväg nångång idag.

Bjuder på en bild på en trött Vincent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0