Dags igen?!

Sitter och väntar på att kycklingen ska bli halv klar så jag kan börja med riset och hitta på nån variant av currysås.

Igår tog vi oss en tur med bilen. Jonas var på jakt efter vinterdäck och så var jag på jakt efter något annat viktigt. Däck fick vi dock inga med oss hem, men det jag ville ha fick jag tillslut.

Och vad kan det då vara?! Jo, en ny vagn!! Efter besöket på Peugeot i Väsby åkte vi till barkarby. Blev lite sen lunch från mc donalds sen gick vi in på babyproffsen.
Blev den vagn jag ville ha, brio spin. Hade dock haft ögonen på den svart/blå, men var beställningsvara så fick bli en hel svart istället.
Ska dock ringa dit imorn för jag såg igår att varukorgen under har en defekt, och för 3000:- förväntar vi oss att vagnen ska vara hel. Så ja...

Igår kväll blev det även en spontan tripp till gärdet för att hälsa på Angelica. Väldans trevligt måste jag säga. Otroligt kul folk på tuben med, både dit och hem ;) eller vad säger du Fia??

Jobb i veckan, inget nytt liksom. Sen till helgen ska vi köra hem systrarna igen. Mer än så har jag tyvärr inte att bjuda på, men uppdaterar ju fler gånger ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men asså! Jag kan fortfarande inte sluta tänka på han! STÖRT! Haha!

2011-10-24 @ 12:28:38
URL: http://fiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0