Lång helg...

Helgen har varit super lång, på gott och ont. De ringde från fsk i fredags så fick släppa jobbet och åka och hämta en febrig Vincent. Trodde det var kromen, men inget sånt tack och lov. Igår var han super febrig men på gott humör. Idag däremot har han varit feber fri och på uruselt humör. Svänger upp och ner hela tiden. Men men... Är man sjuk så är man.

Imorn stänger fsk tidigare och varken jag eller Jonas kan släppa jobbet så farfar ställer upp och har Vincent tills jag kommer hem :D

Skulle egentligen åkt till Tyresö idag, Irene fyller år idag nämligen. Men med den långa restiden och Vincent så kände jag att det var bäst att vara hemma.

Det blev att städa av hela lägenheten istället och köra en maskin tvätt. Bäddade rent i sängen med, ska bli mysigt att lägga mig i sen :)

Veckan som kommer innebär jobb och sova. Har inte vant mig vid att gå upp så tidigt än, måste liksom kliva upp 4:15-4:30 varje morgon för att hinna lämna Vincent. Ska till Tyresö en annan dag med tror jag. Får se hur resten av veckan blir. Lugn och skön förhoppningsvis. Inga mer sjukdomar nu tack :)

Syster och jag på kryssningen!!


Kommentarer
Postat av: riikka

Roligt att du uppdaterar lite oftare :) Jag börjar verkligen längta till att kunna få lite "egentid". Efter graviditeten och nu när jag ammar Olivia så kan man bara vara borta max 2 timmar innan hon ska äta igen. Så när hon blir gammal nog (om 6 månader eller så) så ska vi fasiken åka iväg på kryssning vi med. Vi älskar att åka på kryssningar! :)

2011-10-03 @ 10:49:11
URL: http://riikkarabblar.se
Postat av: Sofiia

Alldeles oerhört snygg bild du! Fotografen var nog full, för vi är jäkligt suddiga! ;)

2011-10-03 @ 14:06:10
URL: http://fiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0