Ny vecka...

God morgon! Klockan närmar sig 05:30, har snart varit uppe en timma. Idag är det jobb och dagis som gäller. Regnar ute gör det också... :S kommer med andra ord se ut som en dränkt katt när jag kommer till jobbet. Ajja.  Helgen sprang förbi som vanligt. Var in till stan en sväng i lördags för att träffa Angelica, Sofia kom också förbi en stund. Skulle sovit kvar egentligen, men vid 21 tiden kände jag att det fick vara bra. Åkte hem istället.  Har varit hemma torsdag-fredag pga halsont och förkyld. Är inte pigg än men aningen bättre.  Jonas åkte till Skåne igår, så nu väntar 3 långa veckor framför oss. Vincent och jag åker super tidigt och kommer hem super sent. :S får laga middag så vi har i flera dagar. Finns från igår så behöver inte tänka på det ikväll i alla fall.  Men nu tickar klockan på, dags att ta på mig kläder och fixa lite så vi hinner till bussen sen. Väcka skrutten snart med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0