Trött

Sitter i soffan med en kopp kaffe. Ska snart göra mig klar för att sen väcka Vincent. Vänjer mig inte riktigt vid att gå upp så här tidigt, än.

En kul grej som brukar slå mig när jag står på tunnelbanan med min musik i öronen är att jag ofta vill börja dansa runt som en galning och sjunga med till musiken. Hahaha, fatta vilken syn. Och erkänn att det skulle vara rätt kul pm man såg nån göra det helt plötsligt. Ibland får jag hålla i mig extra hårt för att inte göra det. Kan såklart inte annat än skratta tyst för mig själv när dessa tankar dyker upp. :)

Jaha nått mer än så kommer jag inte på att skriva, så hörs igen en annan dag :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Senast ja, men jag vinner många många fler än jag förlorar :D

2011-10-07 @ 14:51:13
URL: http://fiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0