Hallå i stugorna! Dags igen för ett kort i...

Hallå i stugorna! Dags igen för ett kort inlägg va? :D i söndags var vi ju på kryssningen, o hjälp vad skoj vi hade. Hade ont i flera dagar efteråt av allt skratt och dans :) träffade även Maria som vi inte sett på hundra år typ :) grattis igen Maria (fast än det var ett tag sen)!! Annars?? Veckan har gått fort, har jobbat o jobbat, lämnat o hämtat på fsk, lagat massa mat och sovit till tusen. En vanlig dag här i Sthlm. Måste köpa ny vagn till Vincent inför vintern, allt lutar åt att det blir en brio spin. Som många säkert vet är jag smått allergisk mot fasta hjul, tunga, otympliga och jobbiga att köra, så Nej tack! Men vad tror ni om brion? Något dyrare, men bra kvalitet kostar ju, eller?


Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

tack ;)

2011-09-30 @ 11:09:57
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: riikka

Vad olika man kan vara, jag gillar allt du verkar vara emot och är emot allt du verkar gilla, förutom det där med otymplig och jobbig att köra :P Vi har en Brio Happy Duo (2008) och det jag är mest nöjd med är att den är bastant och stabil. Men vi bor juh "på landet" också :P Jag är faktiskt lite skeptisk till hur det är att åka tåg med våran vagn, så jag skulle nog inte köpt den om jag pendlat tunnelbanan/pendeln varje dag :)

2011-10-02 @ 11:46:10
URL: http://riikkarabblar.se
Postat av: riikka

Och bra kvalitet behöver juh inte kosta. Om du inte är emot begagnat så är juh den marknaden enorm på just vagnar :)

2011-10-02 @ 11:47:00
URL: http://riikkarabblar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0