Borde inte egentligen...

Borde inte svara på den anonyma kommentaren egentligen. Men nu är jag snäll och gör det.

Men fortsättningsvis vill jag gärna se ett namn på kommentaren.

Min cykel kostade 2800+ alla tillbehör (lås, hjälm och lysen). Kärran kostade egentligen 999:- men eftersom vi köpte allt på samma ställe fick vi 50% på den.

Men billigt är det verkligen inte. I runda slängor med alla tillbehör till oss 3 gick det på runt 10.
Sen beror det helt klart på vad man är ute efter för cykel. Jag köpte en vanlig standard cykel, 3 växlar och fotbroms.
Jonas som ska cykla långt köpte en hybridcykel och dom kan sticka iväg rätt ordentligt tyvärr.


Kommentarer
Postat av: emelie

Tack för svar. Jag vet att det är svindyrt. Är själv ute efter cykel o kärra o hoppades du kunde tipsa om ett bra köp (bra pris) :-)

P.S. Varför inte svara på anonyma,?

2012-04-22 @ 21:13:42
Postat av: Helena-Mamma till Vincent

Jag hittade min cykel på xxl i Bromma. Det finns även billiga cyklar på decathlon, men just standard cykel hittade jag billigast på xxl. Kärran också för den delen.



Jag vill gärna veta vem jag svara, finns åt skogen för många nyfikna själar som bara blir avis när man skriver vissa saker.



Så Emelie, hur har du trillat in här på bloggen? :-)

2012-04-23 @ 05:36:09
URL: http://helenan87.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag har läst din blogg tillofrån ett bra tag. Ärligt så minns jag inte hur jag hitta hit. Kan va att du kommenterat någon annans blogg någongång så klicka jag mig hit. Gillar att följa mammor :-) har själv ingen blogg längre, nöjer mig med att läsa om andras vardag. Du kan va lugn, jag känner dig inte :-P



Tack! Ska kika på xxl, ligger i bromma blocks har jag för mig?!



Ha en fin kväll!

2012-04-23 @ 19:25:41
Postat av: Helena-Mamma till Vincent

Du är så välkommen så :-) alltid roligt med nya läsare. Tycker själv om att läsa mamma bloggar och snubblar in lite här och var :-)



Ja precis här nere på Bromma blocks :-) vart i Sthlm bor du? Barn har jag lite antagit då du var ute efter en kärra med :-)

2012-04-23 @ 19:51:09
URL: http://helenan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0