Kul helg :-)

Imorgon ska jag äntligen till jobbet igen. Hostar fortfarande lite, men känner mig piggare. Så nu hoppas jag att energin jag har räcker för att jobba.

Annars så pratade jag med syster idag. Vi bestämde att hon ska ta tåget upp hit på lördag förmiddag och förhoppningsvis och troligtvis (som hon själv skrev) stannar till tisdag :-) ska bli himla kul :-)
Jonas fyller även år på måndag så det blir väl ett glas vin eller två på kvällen :-)

I övrigt är det garderobs rensning på agendan. Skor ska också kollas igenom. När tid finns så ska vi kolla källaren med, det är proppat med skit där nere.

Bjuder på en helt förskräcklig bild från min 25 års fest. Var rätt bra rund under fötterna då, men som sagt, jag bjuder på det ;-)


Kommentarer
Postat av: tanja paronen

jag läser, men vet inte om jag har kommenterat. jag är KASS på att kommentera bloggar

2012-04-24 @ 18:41:03
URL: http://tanjawijola.blogg.se/
Postat av: Maria Bredin

jag e bästa fotografen ;)

2012-04-24 @ 21:07:48
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0