Så typiskt!

På söndag fyller min käraste syster år... Och jag kan inte åka ner! Jonas har jour fram till tisdag och både ekonomin och tiden sätter stopp för mig just nu. :-(

Vet ju att hon tycker det är tråkigt att vi nästintill aldrig kan komma just den dagen hon fyller, och det tycker ju vi med såklart! Det är aldrig lika roligt att behöva komma när ingen annan kommer, men så är det ju tyvärr!

Denna helg består av mental-pepp och lite sång läxa. Ska även måla om alla barnens klädnypor i glada metall färger :-) pärmen med alla sånger fick följa med mig. Känner att jag behöver en uppdatering på barnsånger inför inskolningen på måndag :-)

Står i skrivande stund vid spisen så kanske ska ta hand om maten!! See ya!!


Kommentarer
Postat av: sofia

Klart det inte är kul för nån av oss, ni är ju dock inte dom enda! ;) det har ju varit så under många års tid :D men jag lovar att spara glass till er! Hihi! ;)

2012-08-10 @ 20:43:18
URL: http://fiian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0