Vill ha NU :D

Åååh jag vill ha hem kläderna NU!! Men under veckan borde dom komma! :-)

Idag åkte vi till lådbilslandet för Vincents skull. Kostade 250:- för honom och inget för oss. I priset ingick 5 åk. Han provade sitta i någon bil men tordes inte köra. Så det klippet fick vi tillbaka. Efter en stunds lek i deras stooora park ville han prova traktorerna, men samma där, han satte sig sen ville han upp.
Damen i kassan var så snäll så vi fick hälften av pengarna tillbaka eftersom han inte åkte något.

Men kul var det ändå. Jag körde ut så helt onödigt var det inte. Måste ju tyvärr öva för att någon gång ta det där körkortet. Är dock så jävla nervös för alla dessa filer, men bra går det ju.

Nu är det dags att bada för Vincent sen sängen!! Veckan som väntar tror jag blir kämpig, men bara ta en sak i taget och inte stressa upp mig så går det nog bra!!


Kommentarer
Postat av: Riikka

Min största fobi är stadskörning, till och med i lilla Flen. Jag är så jävla rädd för att vara i vägen för andra bilister :P

Angående bilderna;Alltså jag har bilderna på en extern hårddisk, en liten sak bredvid. Vi försökte docka den men dom nya modellerna går tydligen inte att göra det med! Jag ska se om jag hittar någon data expert som kanske kan fixa det. Du råkar inte känna till någon i Stockholm ;)

2012-08-26 @ 08:24:28
URL: http://riikkarabblar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0