Åt skogen försent

Big brother har ju startat igen och det vill vi ju se på. Men sändningstiden är inte den bästa med tanke på när jag går upp på morgonen.

I natt somna jag strax efter midnatt och upp nu 05:15, ingen bra kombo.
Får sluta kolla redan nu känner jag. Iså fall blir det reprisen.
Jag är ap trött nu och det var ingen lätt match att ta sig upp ur sängen.

Festen med stort F närmar sig :) är taggad till tusen! Har fått hem klänning och skor som jag beställt, kommer bli sååå snyggt!!
Bara dom bästa kommer och kvällen väntas bli galen!! :) blir ett stort glatt gäng som tar dansgolvet med storm :) i cant wait!!

Tjingeling, nu måste jag bli klar!!


Kommentarer
Postat av: sofia

Rusta, bara 149 kr så den var ju snorbillig! :D går i nästan precis samma färger som eran, typ mellanljus silvergrå, vita cirklar med ljusare silvergrå närmast cirklarna :)

2012-02-26 @ 11:21:19
URL: http://fiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0