Magsjukan

Hela veckan har jag haft en känsla av att en förkylning varit på g. INTE KUL!! i onsdags på mellisen tog jag mig en smörgås och fick galet ont i magen. Vägrade släppa dessutom.
Började smått må illa och det kom och gick hela eftermiddagen/kvällen. Stängde även den kvällen.
När vi slutade gick jag som vanligt ner till pendeln och väntade. Men väl där vände jag och ringde Jonas. Han fick snällt sätta sig i bilen och hämta mig. I väntan på att han skulle komma gick jag in på jobbet igen.
Under kvällen var toaletten, hinken och soffan min bästa vän.

Runt 01 vaknade jag till av att Vincent hurklar och gråter. Då har han spytt ner hela sig och nya sängen. Var bara att glömma mitt illamående och ta hand om honom. Han kröp själv tillbaka upp i sängen och somnade sen. Kom inget mer från honom än det tack och lov.

Dagen efter var jag helt slut! Sov knappt under natten och Vincent var inte så pigg han heller.
Jonas slutade tidigare från nattens jobb och handlade med sig nyponsoppa. Vi slukade den första rätt snabbt Vincent och jag.

Vi somnade tillsammans på soffan, men när jag vaknade låg Vincent någon helt annanstans. :) bild kommer.

Nu ör vi pigga och glada igen. Dock rastlös till tusen. Vet inte vad vi ska roa oss med heller. Inget bra väder att åka ut i heller. Men vi får hitta på något :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Vincent var trött på att bli nerknuffad från soffan hehe

2012-02-08 @ 10:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0