Oj oj oj

Jag är så galet trött. Har ju inte behövt kliva upp så tidigt nu när Vincent varit sjuk.
Nu är jag äntligen tillbaka på jobbet, så himla skönt! Visst var det mysigt att rå om Vincent men jag var så rastlös.

Vi åkte med Vincent till Bromma akuten i onsdags kväll. Han lyssnade på andningen, kollade hans öron och hals sen fick han antibiotika. Inga prover eller så.
På torsdags kvällen valde vi att åka upp till Astrid Lindgrens, vilket vi gjorde rätt i. Där gjorde dom samma sak först, men tog också prover, lungröntken och så. De ville utesluta lunginflammation. Han fick inhalera bricanyl några gånger och det hjälpte. Han hade inte lunginflammation men vi fick nytt penicilin och bricanyl med oss hem.

Nu ör Vincent på benen igen. Febern har han sluppit hela helgen!
Jonas och jag därremot har fått nått skit av honom. Jag har varit/är lite än, förkyld och Jonas fick hosta och feber. Febern ger sig inte helt för honom. Blir eventuellt hemma idag.

Alla hjärtans dag idag! Firar ni det på något sätt? Jag kan faktiskt tycka att det är lite mysigt med god mat och tända ljus en dag som denna. Men dyra överflödiga presenter tycker jag inte är nödvändigt.
Vad tycker ni om denna dag?

Mina barn på jobbet ville hitta på något idag, så jag ska försöka klura ut några pyssel vi kan syssla med :D göra lite kort och så till föräldrarna/syskon/kompisar. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0