Seeeg vecka!!

Gick tillbaka till jobbet i måndags. Jonas fick vara hemma med Vincent då han hade feber hela helgen. Men febern kom på måndagen också.

Jag har varit hemma med honom i veckan och fortsätter vara det. Hans feber vandrar upp och ner, ligger alltid runt 40 när vi ska sova. Han hostar så han nästan spyr, äter typ inget och sover massor. hans andning är väldigt snabb trots febernedsättande.

Nu kl 17 ringer vi till akuten om en tid så vi får komma in. Vill kolla så det inte är Lunginflammation han fått.
Börjar ju såklart undra vad som är fel när det gått så lång tid. Började ju för en vecka sen att han spydde. Hostan har varit fram och tillbaka sen mitten av november. Har varit inne tidigare, men då har hostan inte varit något i alla fall.

Men jag hoppas dom kan säga nått nu i alla fall. Om inte annat så måste dom ge mig ett sjukintyg som jag kan skicka till FK så jag får ut ersättning för mina vab dagar.

I övrigt går tiden segt. Jan inte göra något heller liksom. Tvättar och stryker kläder varje morgon. Har lovat mig själv att stryka allt när det är torrt. Snyggt blir det, men fan va jobbigt det är egentligen. Men kan inte sluta nu, då blir garderoberna fula istället.

Men men. En tassimo har vi köpt oss. Köpte även massa kaffe, Marabou varm choklad, cappucino och latte. Blir himla gott kaffe måste jag säga :)

Snart stundar även min födelsedag! Ska bli grymt kul, är taggad som attan! :D tror jag ska beställa en klänning jag spanat på ett tag ikväll. Riktigt snygg och med bara ett par klackar till! M-m-m!!

Jaja, uppdaterar om Vincents tillstånd när jag vet mer!
Må väl så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0