Första semesterveckan i Flen

Nu är vi nere i Flen, kom igår. Vincent gjorde entré genom att spy utanför stations-cafét. Lilla gubben min :( Troligen var det hamburgaren+värmen+tågresan som gjorde det. Han spydde lite lite till när vi kom hem sen, men det var allt. Han åt lite mat på kvällen och det gick jätte bra det.
 
Veckan innehåller lite planer, idag ska vi till moster Bibbi på lunch, vi ska åka raggis med Cina och Göran, besöka brandstationen och träffa Morfar och titta/åka lastbil :D
Lite bad hade vi också hoppats på, men dom planerna verkar vi få skrota.
Är glad att vi har vår greklands resa att se fram emot i detta väder.
 
Och på tal om vår resa, Robin och Diddi (jobbar med robin) kommer ner till Grekland också :D så jag har sagt att dom ska komma ut till Naxos till att börja med så vi kan umgås :D Vi får några dagar ensamma där nere, men det gör ju inget. Så får dom ensam tid när vi åkt hem :D
 
I torsdags kväll skulle Jonas vara gullig och lägga över en serie från vår stationära till min laptop, men det kunde jag snabbt glömma. Nått fel på knapp två så kom inte ens in i datorn. Inget funkade heller och tillslut så var det nästan bara skrot kvar. Inte så bra med andra ord.
Så i fredags blev det att köpa ny, denna gång en HP Envy. Mycket nöjd med denna, hoppas bara den lever upp till sitt pris. Åkte till webbhallen också så jag fick köpa en extern kabinett så jag kunde lägga över alla biler och dokument och så.
 
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe sen är det snart dags att gå iväg mot affären och Bibbi.
 
Har ingen kamera med mig och blogg-appen funkar ju inte så bilder blir det dåligt med.
 
Men nu har jag ju dator så jag kan uppdatera er med massa jobbig text ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0