Snart, snart, snart!!!

Åh snart är det äntligen dags att åka iväg till varmare breddgrader! På onsdag kväll bär det iväg! Jag har nog aldrig längtat iväg så mycket som jag gör nu. Vädret, som alla så väl vet om, är ju inte så kul här hemma. Ingenting kan man planera eftersom det varje dag kommer regn. Mycket deprimerande!! Så, veckan i Flen gick fort. Vi hann med mycket under den tiden. På söndagen var vi hos moster bibbi och åt super god mat. I måndags åkte vi raggis till malmköping. I tisdags gjorde vi inte alls mycket. Var till affären som längst pga vädret. I onsdags var vi på besök på brandstationen. Det besöket var mycket uppskattat och Vincent pratar glatt om turen i brandbilen :-) Torsdagen bjöd på en tur i morfars (pappas) lastbil. Vincent visste inte riktigt vad han skulle tycka. Men han blev såklart super glad :-) han pekar nu på lastbilen han fått av hans morfar och berättar om att han åkt i den :-) På kvällen var det ett besök i Norrköping inplanerat och så blev det. Blev lite öl och mat och en himla massa skratt. En mycket trevlig kväll!! I fredags gjorde vi först ingenting. Pojkarna lekte lite innan det var dags för mat osv. Efter middagen gick vi över till bibbi. Där var nämligen min kusin, hennes son, min moster och hennes man på besök från Skåne! Det var otroligt kul att se dom igen. Var många år sen sist. Malte och Vincent hittade varandra ganska omgående och det gick rätt vilt till en stund. Tog pojkarna med oss och gick ner till lekplatsen, i spöregn hahaha! Det var den veckan, visst hann vi med en del trotts regn, men hade hellre velat skriva om varma dagar vid stranden :-) När vi kom hem i lördags dröjde det inte länge innan Jonas kom hem <3 som jag saknat honom. Han hade köpt med sig en såååå god parfym till mig, Jean Paul gaultier. Men han lyckas då varje gång, limited edition!! Hahaha!!! Får vara sparsam med den :-) har kvar från min förra han köpte, eskada, men den är på sluttampen nu. Idag ska vi svänga förbi jobbet, ska lämna lite pengar sen hoppas jag på lite kaffe med ;-) Har lite mer tvätt som ska tvättas sen är vi klara med allt packande. Ska städa innan vi åker också. Det var så dammigt och hemskt när vi kom hem :-/ Tjingeling för denna gång då :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0