Vet inte riktigt

Fick lite information igår av Jonas och jag vet inte om jag kan skriva det här... Men nått lurt är det :-/ Pga denna info måste jag ringa runt till bland annat svenska bostäder. Hoppas sååå att dom kan ge mig de svar jag behöver annars får jag ringa vidare till Skatteverket och adressändring :-/ Hoppas på att det är ett vanligt missförstånd vara. Men lite oroväckande är det! Igår var vi på brandstationen på besök. Vi fick titta på alla bilar, utrustning, slangar osv. Vi fick även åka med i brandbilen och höra sirenerna :-) inte nog med det så fick vi även åka med i stegkorgen högt upp upp upp i luften :-) pojkarna var i extas och den glädjen i deras ögon var nog bevis för att dom hade det bra! Med sig hem fick dom varsin tidning och brandhjäm :-) I måndags var vi ute på raggar tur i herr och fru figaros pontiac. Vincent förstod inte riktigt att han skulle åka riktig raggis men när dom väl kom och Vincent såg bilen blev han helt till sig :-) tog en tur till malmköping och fikade. Idag stundar ett besök i hans morfars lastbil :-) pappa kommer och hämtar oss vid 14 tiden så åker vi ut till valla sen :-) Ikväll åker Fiia och jag tillsammans med Petra till Norrköping och Hugos. Mycket trevligt! Uppdaterar en annan dag igen, kanske senare om jag får bukt på de jag ska ringa om.


Kommentarer
Postat av: riikka

Oj det lät otäckt! Hoppas det löser sig!

2012-07-12 @ 08:51:11
URL: http://riikkarabblar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0