Åh hej, åh hå!!

Marigt att kliva upp ur sängen. Gårdagen var lång men mycket bra! Hade personalmöte på kvällen med. Ett mycket bra möte, alla fick prata, alla lyssnade och vi visade varandra respekt! Ett riktigt produktivt möte :-)

Nästa vecka kliver jag in på Draken och jobbar. Ska bli kul att vara med där och se hur dom jobbar hos sig :-)

I övrigt så rullar allt på. Som jag tjatat om tidigare så är semestern snart här. För första gången på år så har jag semester med en god kassa :/) tacka vet jag jobb :-) mammaledig i all ära, men jag väljer hellre jobb just nu :-)

Massa svammel!! Haha!
Nu ska jag bli klar tänkte jag. Jobbar över ikväll och hjälper kära Anna att stänga :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0