Dop idag

Som vanligt så springer helgen iväg! Vädret har inte varit det bästa direkt och vi alla har varit lite sega :-)

Jag var ute med hela personalskaran i fredag. Vi åt på sakura och sjöng karaoke i massor :-) kvällen var verkligen hur lyckad som helst!

Vincents förskola hade stängt i fredags. Så farfar hans bestämde sig för att ta
med honom till Skansen :-) de hade kollat på massa apor (som Vincent älskar) och ätit glass berättade Vincent. På sen eftermiddag åkte Jonas och Vincent med hans farmor och perre för att köpa bil. Sen blev det hamburgare till middag för att sen åka till hans gudföräldrar. Väl där hade Vincent mumsat i sig massa massa godis! En riktig fest fredag fick han!

En händelserik dag tydligen då han sov till 9:45 igår. Går annars upp vid 06 senast haha!

Hann knappt vakna så klädde vi oss för att åka och fixa doppresent.
Hade inget kaffe hemma heller så blev en tur till affären med. Kände mig som en ny människa när jag fått mat och kaffe i mig!

Så idag då? Idag är det lilla alvas dop i Tyresö. Alltid lika mysigt med dop. Har dock inte en aning om vad jag ska ha på mig. Men det ska jag väl hinna komma på :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0