Midsommar

Tänk så olika midsommarafton har sätt ut genom åren.
När vi växte upp firade vi midsommar med alla grannar på gården i hälleforsnäs. Vi dukade långbord i carporten och spelade musik och hade det kul!
Här i Stockholm har vi tagit båten till grinda ett x antal gånger. Har även varit i parker (som detta år).

Förra året var extra speciellt. Vincent och jag firade nämligen inte med Jonas. Jag prioriterade ett annat firande än samma samma samma. Vi var nämligen på bröllop. Ett sagolikt bröllop!

I år ska vi grilla och umgås i fredhällsparken med lite vänner. Har köpt spel med oss ner också. Packar in oss i en stor rullväska sen drar vi :-)

Är en aning otaggad faktiskt! Kroppen och jag vill inte riktigt samarbeta just nu. Har haft ont i magen hela veckan, har fortfarande. Och huvudvärk, yr, trött och känner mig som spagetti i benen. :-/
Men jag biter ihop så får vi se hur länge jag orkar!

Ville bara önska er alla en trevlig midsommar! Ta det lugnt där ute!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0