Regn, regn och åter regn!

I veckan som gått har det varit ett smärre kaos på jobbet. Men vi har kört på och har fått dagarna att fungera :-)

I torsdags kompade jag lite för att fixa mina naglar :-) stod 250:- på dörren, men kvittot visade bara 200:-
Jo jag tackar! :-)

I övrigt har veckan lunkat på, lite seg och vädret har varit sådär. Speciellt helgen. Fan vad det regnat! Inte över än heller om man ska lita på prognosen :-/

Denna vecka bjuder på massa skoj, tisdag= vernissage och picknick med alla föräldrar. Onsdag= ledigt (röd dag). Torsdag= min tidiga dag. Fredag= jobb sen sommar fest med jobbet. Lördag= slapp antar jag. Söndag= dop för Alva.

Det var den kommande veckans upplägg. Veckan lär gå snabbt :-)
Snart är det semester också :-) längtar som attans just nu! Måste iväg och köpa väska, både till oss och till Vincent :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0