Förskolan

Svar på den anonyma kommentaren (vem du nu är).

Vi byter förskola för att den Vincent går på just nu ligger alldeles för långt bort.
"Men hur långt bort kan det vara?"
Jo, när jag slutar 15 och ska hämta Vincent själv så är jag hemma tidigast 17.30. Tänk då när jag slutar vid 17 tiden och ska hämta, då är jag hemma till sängdags. Men då ska det lagas mat osv. Så långt bort ligger det. Bussarna går illa så vi får stå länge och vänta på nästa buss. Att gå är åt skogen för långt många gånger.

Nu kommer Vincent gå på en förskola här i vårt område. Sen jag började jobba så har vi inte haft tid att umgås så det ska bli riktigt kul att få kvalitetstid igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha okej då förstår jag..:-)

2012-03-17 @ 14:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0